Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzekup sobie kolego Gs500 niezawodny mało pali klasyczna motocyklowa pozycja a osiągami bije na głowę auta i skutery no i normalny wygląd masz prawko czyli masz olej w głowie skutery dobre dla nastolatków..pozdrawiam
Odpowiedzczyli pojęcia o skuterach nie masz żadnego. skuterek 125 w 2T chociazby, pali w miescie połowe tego co GS, i spod swiateł bije na głowe GSa. koszt zakupu - podobny. - utrzymanie - mysle że 125 w 2T kosztuje mniej niz GS, odchodzi regulacja zaworów, wymiana oleju itp. no i do GSa na miasto mozesz cos wozic jedynie w plecaku, w skuterze montujesz kufer + miejsce pod siedzeniem i spoko mozna na zakupy latać
Odpowiedzi spod swiateł bije na głowe GSa - a pozniej sie obudziłem ...
Odpowiedzdo GS'a też da się założyć kufer, sakwy i różne inne rzeczy. Co do tego "bicia na głowę" to bym się mocno kłócił, aczkolwiek 125 w 2t na pewno słuszne odejście ma. Koszty utrzymania - przy GS'ie, który miał regularny serwis tj. wymiany oleju, regulacje i nie był nadmiernie używany jako maszyna stricte wyścigowa, koszty eksploatacji są żadne. Po prostu bardzo ciężko coś w tym motocyklu zepsuć, nawet wybacza spore zaniedbania. A skutino 125 2t... no koszty eksploatacji to w zasadzie paliwo+olej, koszt generalnego remontu silnika podobny do kosztów większych zakupów w markecie. Tylko jak często trzeba będzie go przeprowadzać? I znowu tu kwestia jak dużo się tym będzie jeździć. Bo jeśli rzeczywiście tylko do pracy i z powrotem to ja bym się skłaniał do skuterka. Jeśli planowane są jednak dalsze wojaże, to już tylko motocykl. Takie moje zdanie.
Odpowiedzskutej to nie Motocykl koniec kropka zawsze nawet yamaha ybr125 bedzie lepsza od skutera bo to motocykl a skuter to kibel:D
OdpowiedzCo ty opowiadasz!!! Już skuter 50 2T "wcina" ponad 3 litry, a 125 pewnie to samo co motocykl klasy 500. Sam jeździłem skuterem 125 4T i bez szaleństw palił prawie 4. W motocyklu 500 przy dynamicznej jeździe 5. Możliwości transportowe motocykla też nie są ograniczone - kuter 50 litrów rozwiązuje problem zakupów, dorzucając dodatkowe boczne i tankbag jedziesz na wakacje i na trasie nie odstajesz od stawki.
Odpowiedzbije na głowę w sprincie od 0 do 30 km/h bo później to już wysiada ;) PS Do GSa też można kuferek zamontować.
OdpowiedzOj nie był bym taki pewny tego 125 w 2t. Taki potrafi nawet 5l łyknąć. A to mniej więcej tyle co GS 500
OdpowiedzTo skuter 125 2T pali 2 - 2,5L/100km?? Szok chyba żyję na innym świecie, bo na moim świecie taki skuter to łyknie zacznie więcej.
Odpowiedz